torsdag 27 september 2012

Nya böcker!

Alltid lika kul när man kan gå och hämta de böcker man beställt på internet. Himla praktiskt och behändigt är det också. E-bokhandlarna gör också att man lätt kan få tag på andra böcker än de som just nu finns på bästsäljarlistan och kanske tilltalar en lite smalare publik.

Denna gången har jag fått hem två mycket intressanta böcker som ska bli kul att läsa. "endometriosis, a key to healing and fertility through nutriotion" av Dian Sheppereson. Har fått denna rekommenderad av en tjej i endometriosföreningen, återkommer i ämnet när jag läst boken. För ett är sedan var jag på ett hälsohem där de jobbar mycket med att hjälpa människor bli friska genom kost, örter och vitaminer. Många med cancer kommer hit och blir hjälpta. Att vistas där har fått mig intresserad av att läsa mer om hur man kan läka cancer och förebygga det med naturliga metoder. Även om jag inte har cancer själv så tror jag att boken "The Gerson therapy" kan vara till stor hjälp för mig då de som arbetar med denna metod enligt mig verkar ha stor och gedigen kunskap om kroppen och hur man kan läka kroppen på ett naturligt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar